Питання-Відповідь

Купуючи ювелірні прикраси Ви отримуєте не тільки виріб, але також занурюєтеся в атмосферу розкоші, краси, блиску та заряджаєтесь позитивними емоціями.
Коштовності створені дизайнерами, художниками та ювелірними майстрами для того, щоб принести у Ваше життя радість та чудовий настрій. 


Магазин ювелірних виробів Золота Королева стане чудовим провідником у вир сучасного мистецтва та роботи світових виробників коштовностей, покаже, наскільки прекрасними можуть бути вироби із золота, срібла, платини, познайомить із блиском діамантів, сяйвом рубінів та сапфірів, переливами відтінків смарагдів, дорогоцінного каміння, оправленого в ювелірні сплави.

Щоб цей процес був максимально простим і зрозумілим, ми зібрали найчастіші питання щодо купівлі та обміну виробів із золота та срібла.

Загальні питання

Які акції ви пропонуєте і де можна з ними ознайомитись?


Чи можу я прийти особисто, щоб оглянути весь асортимент?


Чи можна замовити індивідуальний виріб на замовлення?


Які переваги я отримую при реєстрації на сайті?


Як скасувати замовлення?


Який у вас графік роботи?


Чи діє у вас знижка до Дня народження?


Чому деякі каблучки з діамантами мають дуже низьку ціну? Чи гарантовано якість?


Чи можна обміняти старе золото на нове?


Гарантія та сервісне обслуговування

Чи ви виконуєте ремонт ювелірних виробів і як довго чекати?


Як можна переконатися в якості придбаних ювелірних виробів?


Чи надаєте ви гарантію на ювелірні вироби?


Чи можу я бути впевнений, що прикраса, яку я купую, справжня?


Питання про прикраси

Чи можна у вас купити каблучки великого розміру?


Як визначити розмір каблучки?


Який метал проби використовується у ваших виробах?


Чи можуть прикраси із золота та срібла темнішати, і чи використовуються додаткові покриття?


Чи можете ви виконати гравіювання або напис на каблучках?


Як отримати точну інформацію про виріб чи дорогоцінні камені в ньому?


Чи можна носити прикраси постійно, не знімаючи їх?


Як правильно доглядати за ювелірними виробами?


Як визначити розмір ланцюжка чи браслета?


Від чого залежить колір золота у ювелірному виробі?


Доставка та оплата

На який термін виріб резервується при виборі доставки в один із ваших магазинів?


Чи працює у вас послуга Переміщення між магазинами? Яка вартість?


Які способи оплати ви приймаєте?


Чи є у вас накопичувальна система знижок?


Через який період після оформлення замовлення я його отримаю?


Чи можна розрахуватися карткою при покупці або передоплаті?


Чи діє знижка за дисконтом на вироби зі знижкою більше 60%?


Які варіанти доставки доступні в інтернет-магазині?


Чи можна оплатити замовлення за кордоном з вказанням одержувача в Україні?


Як дізнатися точну дату доставки мого замовлення?


Скільки коштує доставка кур'єрською службою в моє місто?


Чи можливо частково сплатити вартість прикраси зараз, а решту сплатити кредитом чи розстрочкою?


Чому після вибору оплати карткою Visa/MasterCard в інтернет-магазині мене не перенаправило на форму оплати?


Як купити ювелірний виріб, якщо я за кордоном?


Чи надається знижка при покупці в інтернет-магазині?


Чи можна отримати виріб у кредит або розстрочку?


Чи діє у вас знижка на ювілей весілля?


Повернення та обмін

Якщо замовлена каблучка не підійде за розміром, чи можна її обміняти на потрібний розмір?


Чи є можливість обміну товару, придбаного в іншому місті чи країні, у вашому магазині?


Які товари не підлягають поверненню чи обміну?


Чи можливий обмін прикрас?


Яка процедура повернення придбаних у вас прикрас?


Чи існує термін здійснення повернення, чи обміну товару?


Чи потрібно мати оригінальну упаковку та чек для повернення чи обміну?


Чи маю я оплачувати доставку, якщо мені не підійшла прикраса?


Тут немає відповіді? Зв’яжіться з нами

  • Як до Вас звертатись?

    Введіть свій e-mail