Гарантія якості в інтернет - магазині «Золота Королева»

ПЕРЕКОНАЙТЕСЬ У ВИНЯТКОВІЙ ЯКОСТІ ЮВЕЛІРНИХ ВИРОБІВ, придбавши кращі ювелірні вироби в ювелірному інтернет - магазині «Золота Королева».

Будь-який виріб, представлений в нашому магазині, відповідає всім нормам і стандартам, в тому числі ДСТУ 3527-97 "Вироби золотарські з коштовних металів. Загальні технічні умови".

Всі вироби, без винятку, проходять додаткову процедуру внутрішнього контролю якості (ВТК), яка здійснюється безпосередньо заводами - виробниками. Підтвердженням цьому є наявність на бирці штампа «ВТК».

Ювелірний магазин «Золота Королева» пропонує своїм покупцям тільки ту продукцію, яка пройшла контроль фахівцями Державної Пробірною служби України. Остання контролює і підтверджує відповідність ювелірного виробу заявленої виробником пробі дорогоцінного металу ( золото, срібло).

zolotakoroleva.ua НАДАЄ ГАРАНТІЙНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ, яке включає усунення прихованих недоліків, що виникли з вини виробника, винятково, у випадку дотримання умов експлуатації виробів, на:

  • вироби з коштовними каменями - 18 місяців від дня їх продажу;
  • вироби з шарнірними з’єднаннями браслетів, сережок - 18 місяців від дня їх продажу;
  • решта виробів із золота - 12 місяців від дня їх продажу;
  • вироби зі срібла - 12 місяців від дня їх продажу;
  • годинники - 12 місяців від дня їх продажу;

Умови гарантійного обслуговування

  • для виконання гарантійного обслуговування (ремонту) покупець повинен мати товарний чек з відміткою про дату продажу, ювелірний виріб, бирку виробника;
  • для отримання гарантійного ремонту покупець має дотримуватися правил експлуатації ювелірних виробів;
  • гарантійний ремонт не розповсюджується на вироби, які мають механічні пошкодження, сліди взаємодії з лужними мийними засобами, речовинами, що містять хлор та йод, кремами та мазями, які містять ртуть та її сполуки, на ремінці від годинників;
  • гарантійний термін обслуговування виробу не має бути перевищений;
  • вартість прямої та зворотної доставки виробу на гарантійне обслуговування оплачується покупцем;

Що потрібно зробити:

  • Зверніться до Call-центру zolotakoroleva.ua за телефоном 0 800 501 276 або напишіть на електронну адресу shop@zolotakoroleva.ua/
  • Озвучте скарги, побажання, претензії.
  • Ми зв'яжемося з Вами, щоб повідомити детальну інформацію, щодо гарантійного ремонту.

Причини відмови у гарантійному ремонті :

  • Відсутність документів, що підтверджують покупку (чек, бирка виробника);
  • На прикрасі помітні сліди взаємодії з лужними мийними засобами, речовинами, що містять хлор і йод, кремами і мазями, що містять ртуть та її сполуки;
  • Прикраса має явні механічні пошкодження (зокрема вплив пресів, затискачів, ударів, важких ваг, падіння з висоти і т.д.);
  • Прикрасу до звернення ремонтували або замінювали у ній вставку самостійно;
  • Ювелірні вставки, як дорогоцінні, так і напівкоштовні камені, що змінили колір через неправильну експлуатацію виробу або вплив хімікатів, засобів особистої гігієни, ультрафіолетового випромінювання.
  • Металеві елементи ювелірного виробу зношено або пошкоджено через необережне носіння і неправильну експлуатацію прикраси (погнута шинка кільця, зламаний або пошкоджений замок сережки, браслета, кольє, загублено швензу сережки і т.д.);
  • Відсутність або невідповідність відбитків клейма виробника та проби на виробі.

Правила експлуатації (використання) ювелірних виробів

Дійсні правила поширюються на всі ювелірні вироби зі вставками та без вставок.

Ювелірні вироби повинні експлуатуватися (використовуватися) в умовах, що виключають:

  • недбалу, неправильну або неналежну експлуатацію, різні механічні пошкодження виробу або вставки;
  • контакт з кислотами і лугами (в тому числі миючими і пральними засобами);
  • взаємодія з речовинами, що містять хлор, йод, ртуть, сірку та їхні сполуки (можуть міститися, наприклад, в косметичних засобах і в воді басейну);
  • контакт з розчинниками (наприклад, рідина для зняття лаку, засіб для виведення плям або миючі засоби);
  • вплив відкритого вогню, високих, низьких і швидкозмінних температур на вставки і на виріб (наприклад, у сауні і в солярії);
  • вплив барвників;
  • негативний вплив випромінювань (наприклад, радіоактивного, рентгенівського і ультрафіолетового);
  • зберігати кожен виріб окремо в м'якому футлярі, щоб уникнути подряпин і сколів.